پروردگار

به نام خدایی که یادش آرام بخش دلهاست

از خدا خواستم تا دردهایم را از من بگیرد،

خدا گفت: نه!
رها کردن کار توست. تو باید از آنها دست بکشی.
از خدا خواستم تا شکیبایی ام بخشد،
خدا گفت: نه!
شکیبایی زاده رنج و سختی است.
شکیبایی بخشیدنی نیست، به دست آوردنی است.
از خدا خواستم تا خوشی و سعادتم بخشد،
خدا گفت: نه!
من به تو نعمت و برکت دادم، حال با توست که سعادت را فراچنگ آوری.
از خدا خواستم تا از رنج هایم بکاهد،
خدا گفت: نه!
رنج و سختی ، تو را از دنیا دورتر و دورتر، و به من نزدیکتر و نزدیکتر می کند.
از خدا خواستم تا روحم را تعالی بخشد،
خدا گفت: نه!
بایسته آن است که تو خود سر برآوری و ببالی اما من تو را هرس خواهم کرد تا سودمند و پر ثمر شوی.
من هر چیزی را که به گمانم در زندگی لذت می آفریند از خدا خواستم و باز گفت: نه.
من به تو زندگی خواهم داد، تا تو خود از هر چیزی لذتی به کف آری.
از خدا خواستم یاری ام دهد تا دیگران را دوست بدارم، همانگونه که آنها مرا دوست دارند.
و خدا گفت: آه، سرانجام چیزی خواستی تا من اجابت کنم
!

نظرات 11 + ارسال نظر
تکنولوژیست های جراحی مراغه۹۱ پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:43 ب.ظ http://stor91.blogfa.com

فرا رسیدن روز دانشجو ، روز ارج نهادن به جایگاه والای دانش و بینش ،
بر دانشجویان با بصیرت ایران اسلامی مبارک باد . . .

ضمن تبریک روز دانشجو خدمت شما دانشجویان عزیز دعوت میکنیم:
از نخستین وبلاگ تکنولوژیست های جراحی اتاق عمل مراغه ورودی91 بازدید فرمایید ضمنا ما وبلاگ شما را لینک کردیم در صورت تمایل
آدرس ما را با نام (تکنولوژیست های جراحی مراغه91) لینک بفرمایید

با تشکر از شما :مدیریت وبلاگ

یه دوست سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:28 ب.ظ

سلام
چرا وبلاگ های دانشگاه شما به روز نمیشه؟ ته تهش یک مطلب میزارین ماهی یک بار دوستان هوشبریتون هم همین طور اونا هم به روز نمیشن یک فکری بکنین براش

سلام
رک بگم بهتون دیگه حس دوره هم بودن تو دنیای مجازی نیست

رویا جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:07 ب.ظ

سلام .
افرین به این میگن یک مطلب عالی بسیییییییییییییییییار زیبا بود

سلام
خواهش می کنم
ممنون اومدین

دانشجو دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 ق.ظ

سلام.
مطلبتون بسیار قشنگ بودُ
چقد خوبه که ادامه بدید و چون یک وب واقعیه(خنده)

سلام
مرسی
تیکه می ندازین؟

دانشجو سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:22 ق.ظ

نههههههههههههه تیکه ننداختم ُ واقعااااااااا گفتم حیفه این مطالب همه پسند اینقد راکد بمونه
از این مطالب زیبا و در حد یک دانشجو مگراینکه تو وبتون یافت بشه..
(البته نظر من اینه)

خواهش می کنم
ما تمام سعیمونو می کنیم برا پایان کارشناسیمون تو دنیای مجازی برای هم خاطره های خوبی رو به جا بزاریم اگه بشه هر چند یهو کلی از یادگاریامون پرید

آلاله سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:28 ب.ظ http://www.mamay90.blogsky.com

سلام
بعد از مدتها اومدم وبلاگتون
دیدم مدتیه شما به وبلاگ ما سر نمیزنید من اومدم سر زدم
مطلب بسیار زیبایی بود
موفق باشید

سلام
خوش اومدین ببخشید وسایل پذیرایی نداریم وبمون بهم ریختس
ممنون
موید باشید

دانشجو چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:39 ق.ظ

هیچ گاه برای شروع یک کار تازه دیر نیست ....
(هرچندکه قبلا شروع کرده بودید اما خیلی بده که یه پایان غم انگیز داشته باشه)

بله واقعا همینطوره
ایشالله که پایانش مثه فیلم ایرانی باشه
ممنون که تشریف آوردین

اپید میولوژی پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:44 ب.ظ

واقعاعالی بود

یه نفر جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:03 ب.ظ

سلام, چرا تو وبلاگتون دیگه مطلب جدید نمیذارین؟؟
همتون مشغول درس خوندن برا امتحاناذین؟! بابا چقدر خرخونید!!!!!!!

ورودی جدید یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:59 ب.ظ

امین ابروهای هشتتوووو

همکلاسی دوشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:15 ب.ظ

سلام. بابا تو وبلاگ که نمیشه نظر گذاشت برا مطالب. اون عدد کد رو نمیاره براهمین نظر تایید نمیشه .چیکار کنم ؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد