هیچ...


هیچ هم برای خودش عالمی دارد


وقتی همه هایت هیچ میشوند


آنوقت هیچ برایت یک دنیاست


نظرات 8 + ارسال نظر
... جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:32 ب.ظ

زیبا و دلنشین بود...

گروه دانشجویی روابط عمومی شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:08 ب.ظ http://thums-pr-stu.blogfa.com

سلام
شمارو به دیدن وبلاگ دانشجویی دانشکده علوم پزشکی تربت حیدریه دعوت میکنیم.
خوشحال میشیم سر بزنید.

من و اپیدمیولوژی دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:41 ب.ظ http://PMJI.BLOGFA.COM

سلام
وب خوبی دارین
به وب من نیز در صورت امکان سر بزنین و با همین نام لینک کنین
مطالبی در زمینه روش تحقیق مقاله نویسی و... میذارم
شما نیز به انجمن محققین جوان بپیوندید
مشاروه پایان نامه
بیان دیدگاه ها و....

فک کنم براتون مفید باشه
منتظر حضور و نظر شما هستم

ورودی جدید یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:53 ب.ظ

رضا لباااتوووووو

صبا شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:13 ب.ظ

سلام دوستان. مدتیه دارم دنبال یکی از بچه های دانشگاهتون میگردم. نمیدونم اسمش چیه ولی مشخصاتش اینه:
قد بلند و چهارشونه با صورت گندمگون. یه کوچولو گونه داره. همیشه یه ریش رو چونه ش داره. البته گاهی سبیلم بهش اضافه میشه!موهاش اکثرا رو پیشونیشه و یه هندزفری هم معمولا تو گوششه... اکثرا گوش چپش... اگه میشناسینش کمکم کنین پیداش کنم قبل از اینکه کار دوستم به تیمارستان بکشه[ناراحت]

کانون شعرو ادب(ܓܨ دیــــبــا ܓܨ) سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:43 ق.ظ http://dibankums.blogfa.com/

ولین محفل ادبی کانون شعر و ادب ܓܨ دیــــبــا ܓܨ

چهارشنبه 20 اذر ماه 92 ساعت 20-18 در آمفی تئاتر دانشکده ی پرستاری و مامایی برگزار می شود

از کلیه دانشجویان و علاقمندان دعوت میشود در این محفل شرکت نمایند...

...... شنبه 26 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:03 ق.ظ

چرا هیچکس نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] جمعه 26 دی‌ماه سال 1393 ساعت 07:44 ب.ظ

فارغ التحصیل شدین ولی وبلاگتون یکساله به روز نشده .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد